BTB Construction & Installation
BTB Construction & InstallationBTB Construction & InstallationBTB Construction & Installation
+90 (216) 350 52 00
info@btb.com.tr

Kalite

BTB KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ

“BTB Kalite Yönetim Sistemi; planlama, yönetim ve kontrol aşamalarından oluşur. Temel amaç, en zor şartlar altında bile projelerin belirtilen süreler içinde, maksimum kalite ve en düşük maliyetle tamamlanmasını sağlamaktır.”

ERHAN MATARACI 

Genel Müdür

Kalite Politikası

BTB’nin Kalite yaklaşımı, operasyonların temel işlemlerini desteklemek amacıyla aşağıdaki ilkeleri kapsamaktadır.

  • Yapılan hizmetlerle ilgili gereksinimler, geri bildirimlerin toplanması ve analizinin yapılması aracılığıyla, %100 müşteri memnuniyetinin sağlanması, yasal ve mevzuat gereksinimlerinin hedeflenmesi.
  • Anahtar performans göstergelerinde belirlenen hedeflere uygun olarak, proses yaklaşımına göre Kalite Yönetim Sistemi’nin ve sürekli iş geliştirme planlarının tanımlanması.
  • BTB bünyesindeki herkesin, kendi işleriyle ilgili ve faaliyetlerinin önemini anladıklarından emin olmak için tüm Organizasyonun gelişimi.
  • Tedarikçilerin, taşeronların, BTB şartlarını sağladıklarının kontrolü amacıyla düzenli izleme.

BTB, şirket yönetiminde bir rehber olması için, ISO 9001:2015 standardıyla uyumlu bir Kalite Yönetim Sistemi’ni  benimsemiştir.

Yönetime bir sistemsel yaklaşımı garantilemek, data ve bilgilerin analizinde daha etkili kararlar almak için, kalite hedeflerinin belirlenmesi, gözden geçirilmesine yardımcı olması için, yıllık tanımlanan ve aşağıdakiler için bir yapı belirlenmiştir:

·        Her proses için ölçülebilir, hedefler ve göstergelerin tanımlanması; geçici olarak belirlenmiş tarihlerle uyumlu spesifik hedeflerle birleştirilmesi;

  • Amaç ve hedeflerin tüm personelle paylaşılması ve mevcut göstergelerin periodik görüntülenmesi. Bu yolla politika ve proseslerin öz değerlendirmesi sağlanmaktadır.
  • Yönetim Gözden Geçirme Toplantısında, ulaşılan hedeflerin yıllık raporu ilgili gelişim aktiviteleri teklifleri.
  • BTB Üst Yönetimi mevcut kalite prensiplerinin uygulanmasını sağlamak için çalışır. BTB Kalite Organizasyonu, Kalite Sistemi’nin yönetimi ve yöneticiler tarafından uygulanmasını sağlamak için her türlü desteği verirler. Böylelikle belirlenen hedeflere ulaşılabilmesi sağlanmaktadır.

İç Denetim

BTB, tanımlamış olduğu kalite yönetim sisteminin sürdürülebilirliğini ve sürekli gelişimini sağlamak amacıyla düzenli olarak firma içi denetimler yapar.

İç denetimler, belirli bir programla yapılmakla birlikte, uluslararası standartlar, yasal mevzuatlar, şirket prosedürlerine göre yapılmaktadır.

Şantiyelerde yapılan iç denetimlerde müşterilerin prosedürleri de kullanılır.

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

BTB, müşterileriyle iyi ve sürdürülebilir ilişkiler kurmak amacıyla müşteri memnuniyetini her zaman en ön planda tutmaktadır.

BTB, kendi çıkarları kadar müşterilerinin de çıkarlarını düşündüğü için iş kontratları henüz imzalanmadan önce, müşterilerinin lehinde olan konularda fikir alışverişi yapmaktadır.

PROJE SAHASI KALİTESİ

BTB, proje inşaat yönetimi kapsamında gerçekleştirdiği süreç ve faaliyetlerine ilişkin; onaylı prosedürleri, yetkin personeli, etkili iş planlaması, etkili bütçe yönetimi, etkili kaynak yönetimi, etkili iletişim yönetimi, güncel proje çizimleri ve şartnameleri, uygun imalat, kalite kontrol ve gözetim faaliyetleri ile inşaat alanında beklenen kaliteye ulaşmak için her türlü çabayı sarf eder.

BTB, inşaat faaliyetlerinde kalitenin doğrulanmasını; kalite kontrol, denetim, inceleme ve gözetim, test etme ve iş faaliyetlerinin izlenmesi yoluyla gerçekleştirir.

Hakkımızda daha fazla bilgi edinmek ister misiniz?
EnglishTurkeyRussia